Okładka

Żywe Trupy

The Walking Dead

[s09e10] Omega

Brak linków.

Dodaj linki
Komenatarze: 38
Avatar
Zaloguj
  • Avatar
    Klopsik10

    Ale wy ludzie jesteście tępi

    0 0
    3 godziny temu
  • Avatar
    Xtfis
    Ten komentarz może zawierać spoilery. Pokaż.

    Ciekaw jestem co będzie z Rosita czy naprawdę ja usmierca czy może znowu będzie dziwne a zarazem mile zaskoczenie i będzie dalej grać w serialu

    0 0
    10 godzin temu
  • Avatar
    Claudia00
    Ten komentarz może zawierać spoilery. Pokaż.

    Od początku pojawienia się tego małego gówniarza Henrego czekam na dzień aż jeb w kalendarz, pasożyt, kiedy oni się go pozbędą z serialu

    0 0
    11 godzin temu
  • Avatar
    wertyuiop321

    sudaczek nie że koleś nie ogarnia wszystkich filmów tylko premiera 10 odc jest w poniedziałek a nadal połowie oglądających trzeba tłumaczyć że odc pojawi sie gdy będzie jego premiera tak trudno to zrozumieć jak sie ogląda serial to warto sie zorientować o premierach odcinków a nie pierdolić głupoty i wprowadzać innych w błąd.

    0 0
    12 godzin temu
  • Avatar
    sudaczek

    Ta strona robi sie póżno,bo ten koleś ze strony nie ogarnie wszystkie filmy na raz,Trza czekać.

    0 0
    13 godzin temu
  • Avatar
    adixaa

    Ile mozna pisac ze w poniedzialek będzie

    2 0
    2 dni temu
  • Avatar
    Natan364

    Ile można czekać???????????

    0 2
    2 dni temu
  • Avatar
    Mahdalena

    Miejmy nadzieję że odc będzie w poniedziałek

    0 0
    3 dni temu
  • Avatar
    dzikiewrzaski

    aaa chyba, że chodzi o tą małą gówniare ;v wsumie to chętnie przystaję na tę propozycję aby mi rozwalić głowę ♡ wyjdzie to tylko na plus a i chyba powinno być odcinka*

    0 0
    3 dni temu
  • Avatar
    dzikiewrzaski

    @skurazogura niby czemu? bo się nie mogę doczekać nowego odcinku?

    0 0
    3 dni temu
  • Avatar
    dzikiewrzaski

    prawdopodobnie będzie 17 lutego ;)

    0 0
    3 dni temu
  • Avatar
    Azemir

    Kurła dawniej to odcinki byly co chwila a teraz trzeba czekac

    0 0
    3 dni temu
  • Avatar
    adixaa

    Odcinek za tydzien w poniedzialek pewnie

    0 0
    3 dni temu
  • Avatar
    assassin

    Kiedy odcinek?

    3 0
    4 dni temu
  • Avatar
    McShane

    GÓWNO!!!

    1 4
    4 dni temu
  • Avatar
    Kupakojota

    czm kurka nie ma linków a i od 1 do 9 sezonu całe oglądniecie zajeło mi 1 tydzień ktoś szybciej oglądną :)

    1 2
    4 dni temu
  • Avatar
    wertyuiop321

    skurazogura no dokładnie

    1 0
    4 dni temu
  • Avatar
    Litek

    Luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiillllllllleee

    1 1
    5 dni temu
  • Avatar
    skurazogura

    Dzikiewrzaski poprosze negana żeby ci przyjebal Lucille jak Glenowi może zmadrzejesz xD

    12 0
    5 dni temu
  • Avatar
    dzikiewrzaski

    co to za piosenka zamiast odcinka? 😡

    0 4
    5 dni temu
  • Avatar
    dzikiewrzaski

    jakto za tydzień ;- ; znowuż mam czekać? :(

    0 3
    5 dni temu
  • Avatar
    dzikiewrzaski

    hejka juz 22

    0 3
    5 dni temu
  • Avatar
    EVENEVER

    ma ktoś link do odcinka ?

    0 0
    5 dni temu
  • Avatar
    dzikiewrzaski
    Ten komentarz może zawierać spoilery. Pokaż.

    spoiler mam nadzieję, że Mała Srori zdechnie

    2 3
    6 dni temu
  • Avatar
    Harry0023

    Odcinek 10 będzie za tydzień

    2 0
    6 dni temu
  • Avatar
    szymon12514
    Ten komentarz może zawierać spoilery. Pokaż.

    oh niieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee judith nie umieraj ,nie możżesz

    1 4
    7 dni temu
  • Avatar
    Mrlo.El
    Ten komentarz może zawierać spoilery. Pokaż.

    Pytanie czy uśmiercą Judith

    2 0
    9 dni temu
  • Avatar
    Dyrektor

    omega będzie 10 lutego czy adaptacja to jest z 10 lutego xd

    0 0
    9 dni temu
  • Avatar
    xTYRIx

    marcikie to po co oglądasz?

    9 1
    9 dni temu
  • Avatar
    marcikie

    Serial od ok 4 sezonu totalna porażka z dobrego trillera sf zrobił się melodramat..badziewie i tyle

    2 21
    9 dni temu
  • Avatar
    Kodi977

    wczoraj jeszcze mi pokazywało że jest 14 odcinków, teraz już tylko 10 ale raczej będzie ich więcej

    0 1
    10 dni temu
  • Avatar
    KaMOnYY

    To są już wszystkie odcinki 9-tego sezonu?

    0 0
    11 dni temu
  • Avatar
    Azemir

    kurla kiedy odcinek :D

    0 0
    11 dni temu
  • Avatar
    hipekpolak

    Premiera 10 lutego ale byl przeciek

    0 1
    12 dni temu
  • Avatar
    tx80023413

    Premiera już była. Przełożyli podobno w usa na 3 lutego, a w Polsce na 10, ale może będą przecieki ;)

    0 0
    13 dni temu
  • Avatar
    Edeq1337

    kiedy premiera?

    0 0
    14 dni temu
  • Avatar
    GeraltRiv

    Przecież premiery jeszcze nie było...

    2 1
    14 dni temu
  • Avatar
    assassin

    Dodajcie szybciej odcinki...

    2 5
    15 dni temu