Okładka

Żywe Trupy

The Walking Dead

[s07e09] Rock in the Road

Wybierz źródło poniżej.
44493
Komentarze: 11
Avatar
Zaloguj
  • Avatar
    mj_enterprise

    Hahahha, ten uśmieszek Rick'a na końcu XDD Wszyscy tacy przerażeni a on się szczerzy xD

    0 0
    16 dni temu
  • Avatar
    mj_enterprise

    W końcu się wzięli za siebie i coś robią by pokonać tych Zbawców.

    0 0
    16 dni temu
  • Avatar
    czolkistaw

    Końcówka odcinka najlepsza xD

    2 0
    2 miesiące temu
  • Avatar
    killl11

    spoko odcinek.

    1 0
    4 miesiące temu
  • Avatar
    dzikiewrzaski

    CYBERNETIC no niestety cię rozczaruję ale nie mam zamiaru oglądać tego czym karmi nas telewizja

    3 2
    5 miesięcy temu
  • Avatar
    CYBERNETIC

    @dzikiewrzaski Idz oglądać m jak miłość czy jakieś trudne sprawy, to drugie nawet lepiej do Ciebie będzie pasować xd

    2 1
    5 miesięcy temu
  • Avatar
    dzikiewrzaski

    no wsumie racja

    1 7
    7 miesięcy temu
  • Avatar
    skurazogura

    Kurwa gadasz o rzeczywistości w serialu o zombie. Pikolo chyba jeszcze trzymie po sylwku @dzikiewrzaski

    14 0
    8 miesięcy temu
  • Avatar
    dzikiewrzaski
    Ten komentarz może zawierać spoilery. Pokaż.

    wow i ciekawe, że mega dużo ludzi znajduje się akurat wtedy gdy Rick tego potrzebuje. naprawdę? to, że się tak długo przytrzymali przy życiu to naprawdę cud ale co z tego. producentów nie interesują fakty tylko to by ludzie oglądali, bez znaczenia ma to jak bardzo odbiega to od rzeczywistości no nie?

    1 12
    8 miesięcy temu
  • Avatar
    dzikiewrzaski
    Ten komentarz może zawierać spoilery. Pokaż.

    wsumie to zgadzam się z tym Gregorym z wzgórza. rozmowa Ricka z Darylem :Rick chyba myśli, że jak tak będzie patrzył na Negana to ten zmięknie xd poza tym ta końcówka : pokazuje oczywisty ślad no i te gwizdanie no blagam niech nie naśladuje Daryla.

    1 12
    8 miesięcy temu
  • Avatar
    assassin

    Super odcinek!

    5 0
    10 miesięcy temu