Okładka

Nie z tego świata

Supernatural

[s14e18] Absence

Wybierz źródło poniżej.
61464
Komentarze: 64
Avatar
Zaloguj
  • Avatar
    Monarisa

    podoba mi się postawa Sama, zawsze taki mądry i dojrzały, w przeciwieństwie do Deana

    2 0
    3 miesiące temu
  • Avatar
    niewszystkojasne

    Brak logiki w tym serialu osiągnął już taki poziom, że dziękuję siłom wyższym, że skończy się po następnym sezonie. Zarąbisty potencjał zaprzepaszczony przez marnych scenarzystów. Szkoda gadać.

    1 0
    3 miesiące temu
  • Avatar
    Arczi144

    BlueSquad nie macie za co przepraszac :)

    2 0
    3 miesiące temu
  • Avatar
    nataviaa_a

    Nie ważne kiedy, ważne że są ❤️

    5 1
    3 miesiące temu
  • Avatar
    BlueSquad

    Chcielibyśmy przeprosić za tak duże opóżnienie. Z przyczyn prywatnych napisy nie mogły pojawić się wcześniej :( Pozdrawiam Dorian (BlueSquad)

    14 0
    3 miesiące temu
  • Avatar
    JaceG

    Fajnie że są napisy. Trochę się przeliczyłem jeśli chodzi o BlueSquad przeważnie odcinki z napisami były wstawiane późno 2-3 w nocy ci którzy siedzą do pozna wiedza. Pozdrawiam JpKCS za poświęcony czas za napisy. Na koniec przepraszam osoby które na poważnie wzięły mój komentarz i czekały na napisy o tej godzinie odpowiedzialność za ta biorę ja. Pozdrawiam Wszystkich

    3 1
    3 miesiące temu
  • Avatar
    maestrox

    no i wystarczy trochę napisać i są napisy

    1 1
    3 miesiące temu
  • Avatar
    maestrox

    jeszcze informacja dla niedowiarków ci co mają konto w openlod sugeruje zajrzeć na podstronę Affiliate Program cyferki nie wzrastają i jest informacja o tym ..miałem stronę z potwierdzeniem tego tematu ale ją usunęli cwaniaki chcą nadal zarabiać na tej stronie i nic nie dając ...chyba że to jak sportowcy odchodzą i koniec a potem powracają

    0 0
    3 miesiące temu
  • Avatar
    Jok3rrrPL

    To teraz zapraszam te dwie osoby, które zminusowały mój wcześniejszy komentarz, w którym napisałem, że napisy będą w środę lub czwartek, do poprawy jego oceny :P

    2 1
    3 miesiące temu
  • Avatar
    Pasik95

    To się porobiło :/

    1 0
    3 miesiące temu
  • Avatar
    maestrox

    a jeszcze jedno ten co dodał z napisami to chyba nie wie że openload kończy swoją działalność czyli można oglądać ale dodający już z tego keszu nie ma dlatego nie zdziwcie się jak będzie brak w linkach openloada

    0 0
    3 miesiące temu
  • Avatar
    maestrox

    napisy są ale nie są wklejone może kiepskie bo tymi napisami zajmuje się BlueSquad.... opóźniają chyba mają zlewke w tym temacie bo biorąc pod uwagę historie dodawania napisów to już powinny być the flash wyskoczył i oni też tymi napisami się zajmują i napisali że 20 procent jest już przetłumaczone ale kiedy będą to już zagadka

    2 1
    3 miesiące temu
  • Avatar
    JpKCS

    Dagaole, działają, jeśli ci coś nie działa, to spróbuj może nacisnąć na dole w ten prostokąt z napisem cc i wybierz polish. Mam nadzieję, że zadziała.

    3 0
    3 miesiące temu
  • Avatar
    dagaole

    nie działają te napisy w poczekalni

    0 0
    3 miesiące temu
  • Avatar
    xerox1908

    Dzięki JpKCS :)

    4 1
    3 miesiące temu
  • Avatar
    suweren55

    Typowe pokolenie 500+ . Dewaj napisy, bo nam się należy. Ch*j wam się należy szczeniaki. Szanować jak ktoś robi czyn społeczny, a nie pyskować. Jak tylko skończy się strajk, to zasuwać i po dupie całować nauczycielki od angielskiego, a następnie się uczyć. I ścisnąć dupy bando gamoni, bo nikt wam nic więcej nie przetłumaczy, chyba że bejzbolem.

    12 4
    3 miesiące temu
  • Avatar
    Wanaka

    JpKCS Dzięki :) Jednak te 4 godziny poświęciłeś, a to jest tak naprawdę sporo. Chała Ci za to :)

    6 1
    3 miesiące temu
  • Avatar
    JpKCS

    A i bez pozdrowień dla BlueSquad, jak można zwalać na to, że kogoś od korekty nie ma, kurde to już nikt inny nie da rady zrobić korekty rozumiem? Ja jakoś dałem radę zrobić napisy sam, nie wiem czy ludziom się spodobają czy nie, ale jednak sam i zajęło mi to z jakieś 3,5 do 4h.

    8 3
    3 miesiące temu
  • Avatar
    JpKCS

    Dodałem napisy, pozdrawiam i życzę miłego oglądania :)

    6 0
    3 miesiące temu
  • Avatar
    cyngiel

    bez szans

    0 6
    3 miesiące temu
  • Avatar
    Menelszczoch

    A jest szansa że dzisiaj wejdą te napisy?

    2 2
    3 miesiące temu
  • Avatar
    wojtekdill

    Rozumiem was, też się kiedyś wkurzałem jak nie było napisów na dzień po premierze. Odcinek przetłumaczyliśmy już na niedzielę ale koleżanka odpowiedzialna za korektę też ma życie i swoje problemy, obiecała zająć się korektą jak tylko będzie miała czas więc proszę o cierpliwość

    15 1
    3 miesiące temu
  • Avatar
    Rablis

    @Cyngiel nikt nie nawalil xd Przetłumaczyli nie jest ich winą że korekta tak długo trwa.

    3 1
    3 miesiące temu
  • Avatar
    cyngiel

    a co do czasu robienia napisow to powiem wam ze jedna osoba robi napisy do odcinka anime w 3.5h srednio.. tutaj mamy dwa razy dluzszy odcinek do tlumaczenia wiec nwm komu mogloby to zajac 5 dni XD

    0 3
    3 miesiące temu
  • Avatar
    cyngiel

    mcleod nie bede od nowa ogladal po raz nty serialu z tego powodu ze nawalili xd

    0 5
    3 miesiące temu
  • Avatar
    xerox1908

    Kurła, kiedyś to napisy były na czas xd

    3 6
    3 miesiące temu
  • Avatar
    Rablis

    Chyba normalne że każdy ma czasem problemy z czymś nie ma co cisnąć bo robią dobra robotę po prostu poczekajcie.

    6 1
    3 miesiące temu
  • Avatar
    _MacLeod_

    Ludzie wyluzujcie trochę. W czasie kiedy robione są napisy możecie porobić coś ciekawego albo obejrzeć inny serial a nie się dopierdzielać. Kiedy będą to będą te napisy. Cieszmy się że wgl ktoś chce je dla nas robić i to za darmo.

    6 3
    3 miesiące temu
  • Avatar
    cyngiel

    no kiepsko z ich strny

    1 7
    3 miesiące temu
  • Avatar
    cyngiel

    xDDD i dalej nie ma napisow NAJS.. problemy z korekta ze co? ktos sie pochorowal/wyjechal/umarl?

    2 7
    3 miesiące temu
  • Avatar
    Rablis

    Są problemy z korektą i nie wiadomo kiedy będą napisy.😘

    3 3
    3 miesiące temu
  • Avatar
    Rubiks

    U mnie zniknęły angielskie napisy

    2 4
    3 miesiące temu
  • Avatar
    Nilokux

    Obejrzane z napisami angielskimi ;) Dacie rade :D

    1 4
    3 miesiące temu
  • Avatar
    cyngiel

    wszystko byloby spoko gdyby sami nie dali info na FB ze dzis beda napisy :D

    5 2
    3 miesiące temu
  • Avatar
    Monikaannax

    Niezła afera się zrobiła, ale pamiętajcie że bluesqad nie dostaje za to pieniędzy, robią to z własnej dobrej woli i w każdej chwili mogą zaniechać dodawania napisów z takiego czy innego powodu. To że przywykliśmy że są nie znaczy że muszą być, a tym bardziej w jakimś terminie. To nie Netflix ;)

    9 2
    3 miesiące temu
  • Avatar
    Whatthefuckisjusthappend

    To jest żart jakiś... jak nie będzie do 00.00 to oglądam z napisami angielskimi, bo zaraz nie doczekam do premiery kolejnego odcinka...

    1 6
    3 miesiące temu
  • Avatar
    cyngiel

    no masakra.. kiedys byly dzien po premierze nawet a teraz ile juz.. 4 dni??

    4 4
    3 miesiące temu
  • Avatar
    wodnik321

    Może ktoś tutaj co robi napisy napisać kiedy mogą być albo czy są w trakcie robienia ?

    2 3
    3 miesiące temu
  • Avatar
    ProdigyKyle

    @Whatthefuckisjusthappend ostatnio z tego co widziałem to tak. Już od kilku dni wchodzę i dalej rozczarowanie

    5 4
    3 miesiące temu
  • Avatar
    Whatthefuckisjusthappend

    XD to jest smieszne bo jest poniedziałek, nikt nie chodzi do szkoły, więc czas jest. Kto w ogole zajmuje sie robieniem napisów? Bluesquad?

    4 4
    3 miesiące temu
  • Avatar
    sero20

    Ciekawe czy w ogóle dodadzą napisy :|

    2 4
    3 miesiące temu
  • Avatar
    Menelszczoch

    Huj wie

    1 4
    3 miesiące temu
  • Avatar
    Rubiks

    Będą dzisiaj jeszcze te napisy?

    2 4
    3 miesiące temu
  • Avatar
    diob44

    cos dlugo czeka sie teraz na napisy

    3 4
    3 miesiące temu
  • Avatar
    cyngiel

    strasznie pozno te napisy sa

    2 4
    3 miesiące temu
  • Avatar
    nataviaa_a

    Dzisiaj mają być napisy

    2 4
    3 miesiące temu
  • Avatar
    Rubiks

    Będą dzisiaj napisy?

    1 3
    3 miesiące temu
  • Avatar
    Menelszczoch

    No chyba tak Xd

    1 2
    3 miesiące temu
  • Avatar
    Monikaannax

    JaceG chyba jednak miał rację xd

    3 3
    3 miesiące temu
  • Avatar
    Nokor

    Ugh co ja mam robić C. c

    2 0
    3 miesiące temu
  • Avatar
    Fruncek

    Jakoś supernatural s13e23 wyszedł w sobote wieczorem

    1 2
    3 miesiące temu
  • Avatar
    Jok3rrrPL

    Jeszcze nie nauczyliście się? Wraz z końcówką sezonu napisy są coraz później. Spodziewałbym się ich w środę, może czwartek.

    1 4
    3 miesiące temu
  • Avatar
    cyngiel

    na dzis bym nie liczyl

    0 4
    3 miesiące temu
  • Avatar
    Fruncek

    Menelszczoch chuj wie

    0 2
    3 miesiące temu
  • Avatar
    Menelszczoch

    Będą dzisiaj te napisy ?

    1 4
    3 miesiące temu
  • Avatar
    wodnik321

    Czasami napisy pojawiaja sie o poznych godzinach np: 2 w nocy

    2 3
    3 miesiące temu
  • Avatar
    Menelszczoch

    Co Ty gadasz JaceG ,będą w niedzielę ale rano A nie Kurde o jakieś 3 w nocy xd

    1 4
    3 miesiące temu
  • Avatar
    JaceG

    Napisy zapewne będą w niedziele o 3 w nocy..

    1 4
    3 miesiące temu
  • Avatar
    wodnik321

    Napisy najpewniej wieczorem albo w niedziele :)

    1 3
    3 miesiące temu
  • Avatar
    Nokor

    Zapewne napisy dopiero w niedzielę 🙄

    2 3
    3 miesiące temu
  • Avatar
    Cassie_

    Kiedy napisy po polsku? 🇵🇱

    2 6
    3 miesiące temu
  • Avatar
    VulpisInsanire

    Są gdzieś napisy angielskie?

    1 5
    3 miesiące temu
  • Avatar
    Menelszczoch

    Będą dzisiaj napisy ?

    0 6
    3 miesiące temu
  • Avatar
    gloriv

    Taki se

    0 2
    3 miesiące temu