Alita: Battle Angel
4.7278
Okładka

Alita: Battle Angel

Wybierz źródło poniżej.
372325
Komentarze: 100
Avatar
Zaloguj
  • Avatar
    Arioo

    Polecam fest

    0 0
    13 dni temu
  • Avatar
    Wolvieczek

    Co tu dużo mówić 1:35:29 jedyny godny moment w tym filmie ;)

    0 1
    25 dni temu
  • Avatar
    RaiderXTR

    Świetny film...

    0 0
    miesiąc temu
  • Avatar
    freedoom

    Rzeczywiście ten bezsens w limicie wypowiedzi sprawia że szkoda czasu na wypowiadanie się tutaj na tym forum

    0 2
    miesiąc temu
  • Avatar
    freedoom

    a doktor "oryginalny" ten głosik wręcz nie pasuje do postaci którą gra, ciało owszem ale nie głos i tutaj zdecydowanie lepiej radzi sobie "nasz" doktor w wykonaniu p. Bronisława.

    0 1
    miesiąc temu
  • Avatar
    freedoom

    nie dotyczy to Ality 2019, to po prostu mistrzostwo świata aż nie spodziewałem się, że mamy takich zdolnych "dubblingerów", po mistrzowsku spełniła swoją rolę pani Marta Wągrocka (Alita) oraz Bronisłąw Wrocławski (Ido) a zwłaszcza p. Marta w jej wykonaniu słychać każdą nutkę emocj, no ta ekspresja Alita pani Marty brzmi lepiej jak Alita Salazar

    0 1
    miesiąc temu
  • Avatar
    freedoom

    I stało się - Alita oraz doktor Ido po polsku brzmią lepiej niż w oryginale a żeby była jasność nie jestem zwolennikiem dubbigowania filmów, powiem więcej jestem przeciwnikiem, bo kiedy słyszę głos nastolatka albo bardzo młodej osoby, która dubbinguje jakąś starszą osobę to aż mnie skręca na tych "fachmanów"od dubbingowania - zdecydowanie wolę napisy albo lektora w ostateczności oryginał w angielskim i w takiej kolejności jednak

    0 1
    miesiąc temu
  • Avatar
    grzybo2411

    Polecam i to bardzo :) opis bardzo skapy ale film dobry

    0 0
    miesiąc temu
  • Avatar
    apaczCK

    Opis nie zachęca ale jak ktoś lubi sf to na pewno spodoba mu się ten film...POLECAM

    1 0
    miesiąc temu
  • Avatar
    Zenfu

    Bardzoo Ciekawee :D ktoś coś wie kiedy być moze 2 częśc :d

    2 0
    miesiąc temu
  • Avatar
    AdamowY

    Świetny film, polecam

    1 0
    miesiąc temu
  • Avatar
    Islandor71

    Fajny ciekawy lux

    1 0
    miesiąc temu
  • Avatar
    ononek1

    Bardzo Dobry film Polecam :)

    3 0
    miesiąc temu
  • Avatar
    abborek

    jeden z lepiej zrobionych filmów fantasy

    2 0
    miesiąc temu
  • Avatar
    AndreaLishley

    Ale chujowizna, wieje nudą przez cały film, a mam sporą tolerancję na gnioty mimo wszystko.

    0 9
    2 miesiące temu
  • Avatar
    KaziuNowaczek28

    Ciekawy film, tematyka ale zakończenie w stylu poczekaj 2 lata może nakręcimy drugą część.

    2 0
    2 miesiące temu
  • Avatar
    Kurwadominikjebany

    Tu jest za niski limit słów, żeby opisać ten film.

    0 0
    2 miesiące temu
  • Avatar
    pitxr

    Świetna produkcja, doskonałe efekty specjalne, fajna choreografia walk i hipnotyzująca Rosa Salazar. Fabuła to nic innowacyjnego, ale mimo to film przyciąga jak magnes. Z chęcią zobaczę drugą część z Edwardem Nortonem jako antagonistą.

    5 0
    2 miesiące temu
  • Avatar
    misiek1394

    Zajebisty film, polecam każdemu.

    3 0
    2 miesiące temu
  • Avatar
    caniball6

    Świetny film z efektami o tematyce robotów i cyborgów. Polecam. Na prawdę dobre kino 10/10

    2 0
    2 miesiące temu
  • Avatar
    6edek9

    Tygrys Jezus odpowiada-lepsze a ninie LEPRZE

    0 0
    2 miesiące temu
  • Avatar
    xAnonimm

    widać w tym filmie ze na naszej Planecie ziemia po wielkiej wojnie, istnieją jeszcze inne miasta ludzi i inne frakcje, a nawet ze istnieją Kosmiczne kolonie ludzi , mieszkancy miasta Zylem są okłamani ze niby tylko ich miasto przetrwało . np to ze na Marsie istnieje panstwo stworzone przez ziemian

    1 1
    2 miesiące temu
  • Avatar
    xAnonimm

    widać w tym filmie ze na naszej Planecie ziemia po wielkiej wojnie, istnieją jeszcze inne miasta ludzi i inne frakcje, a nawet ze istnieją Kosmiczne kolonie ludzi , mieszkancy miasta Zylem są okłamani ze niby tylko ich miasto przetrwało .

    0 1
    2 miesiące temu
  • Avatar
    Wagnard

    Bardzo dobry film. Niesamowicie pozytywna odmiana po całym tym hollywoodzkim szajsie, którym raczą od lat. 9.5/10.

    2 0
    2 miesiące temu
  • Avatar
    xAnonimm

    Film świetny a Polski dubbing jest najlepszy , za chwile Angielskie trolle bedą hejtować przeciw Polsce i Polakom

    2 1
    2 miesiące temu
  • Avatar
    Vesto

    Bardzo dobry film. Polecam

    3 0
    2 miesiące temu
  • Avatar
    Hatsumaro

    Film mocno średni, ale ujdzie w tłoku :)

    0 3
    2 miesiące temu
  • Avatar
    Bedamen

    Świetny film.Polecam.

    4 0
    2 miesiące temu
  • Avatar
    kusiok

    Jedynie w tej kwestii może być lepszy słownik

    3 0
    2 miesiące temu
  • Avatar
    Tygrys

    Jezu myślałem że będzie leprze 0

    0 4
    2 miesiące temu
  • Avatar
    Egzekutor

    Super Film jest pare rzeczy które denerwują głównie w dubbingu jak np 'Łowca wojownik", tak to 10/10 fantastyczny postęp w technologi CGI.

    1 0
    2 miesiące temu
  • Avatar
    kluskie099

    Bardzo dobry Film ,polecam obejrzeć ,oby zrobili drugą część .Jak narazie najlepszy film jaki widziałem z2019 roku.

    3 0
    2 miesiące temu
  • Avatar
    PolskaBob

    Alita ma niesamowity uśmiech

    4 0
    3 miesiące temu
  • Avatar
    sad_rain

    10/10 super. Chcemy część 2!!!!

    3 0
    3 miesiące temu
  • Avatar
    palaczos

    Supcio Film 9/10 Fajna ta Alita słodka i ten usmiech :D Polecam !!!

    3 0
    3 miesiące temu
  • Avatar
    szlesi

    Mega film, wciąga niemożliwie mocne 11 na 10

    4 0
    3 miesiące temu
  • Avatar
    HusajbeR

    Czekam na kolejny odcinek i oby był tak dobry jak ten :)

    1 0
    3 miesiące temu
  • Avatar
    wiadrowski

    Fajny film, 8/10 ode mnie.

    2 0
    3 miesiące temu
  • Avatar
    thedizox

    Meeega film !! 11/10

    2 0
    3 miesiące temu
  • Avatar
    paulaimarcin

    gicior film 11/10

    4 1
    3 miesiące temu
  • Avatar
    pigmej1

    Genialny czekam na 2 czesc :)

    3 1
    3 miesiące temu
  • Avatar
    zmariusz1982

    mama nadzieje ze doczeka sie kolejnej czesci

    3 1
    3 miesiące temu
  • Avatar
    gumish93

    Nie świetny lecz genialny :) Miło się ogląda,każdy aspekt jest tu użyty,miłości,zemsty i pomoc :)

    3 1
    3 miesiące temu
  • Avatar
    names52

    bardzo fajny 8/10

    4 1
    3 miesiące temu
  • Avatar
    Kamil30

    Świetny film. Naprawdę warto obejrzeć i śmiało powiedzieć mogę, że jeden z lepszych za efekty.

    5 1
    3 miesiące temu
  • Avatar
    xerox1908

    Zarąbisty film, czekam na 2 czesc

    4 1
    3 miesiące temu
  • Avatar
    S.c.R.

    Fajnie się ogląda, ale pod koniec zero logiki.

    0 1
    3 miesiące temu
  • Avatar
    Olek1268

    dziękuje kurwa za dobrą wersje jesteście zajebiści po 5 miesiąsach

    4 1
    3 miesiące temu
  • Avatar
    freedoom

    ps. można skorygować napisy o te około 2 minuty ale i tak to nic nie daje, bo w dalszej części filmu mamy jeszcze kilka przesunięć sekundowych - bez sensu aby oglądać film i bawić się z napisami co rusz . no nic ja sobie odpuszczam jak do czasu wyjścia filmu na dvd nie będzie dobrej kopii, to po prostu go kupię, bo ten film w dobrej jakości i tak będę miał wcześniej czy póżniej

    2 1
    3 miesiące temu
  • Avatar
    freedoom

    "Jest dobra jakość, ale nie ma tłumaczenia" Ta dobra jakość (eng. 720) to ta sama wersja co cam w kiepskiej jakości tylko, że tutaj jest 720 i to widać ale, że to dalej ten sam cam badziew to i wtej wersji 720 mamy te same chińskie g.wna na ekranie - nie słychać tylko tego durnia żrącego popcorn. i o dziwo napisy z werji cam pasują do tej ale tylko przez pierwsze minuty, do reklamy około 2 minuty - jakiś baran wrzucił reklamę

    0 1
    3 miesiące temu
  • Avatar
    Mardog

    Jest dobra jakość, ale nie ma tłumaczenia, a to co jest dostępne jest po prostu CHUJOWE.

    0 1
    3 miesiące temu
  • Avatar
    Mexico

    Beka Avengers endgame już w dobrej jakości z napisami a tutaj chujnia dalej

    1 1
    3 miesiące temu
  • Avatar
    Ange3l3q

    Ale chujowe

    0 2
    3 miesiące temu
  • Avatar
    Demostenes

    co za kretyn powklejal tam swoje reklamy?

    0 1
    3 miesiące temu
  • Avatar
    freedoom

    "już czerwiec - gdzie jest ta super jakość?" Jest ....ale i tak latają" nam jakieś chińskie badziewia po ekranie - no nie ma szczęścia ten film. Oczywiście napisów nie ma jeszcze do tej wersji - te dostępne (znalazłem 6 są do cam. wersji) i nie pasują do tej. a poza tym z napisami do tego filmu mamy zabieg z "wklejaniem" napisów do filmu - no nie ważne - kto wie to wie o co chodzi a kto nie wie to i tak nic mu ta wiedza nie da - pozdro

    2 1
    3 miesiące temu
  • Avatar
    Sillesia

    I do tego słychać jak jakiś wieprz żre popcorn w kinie

    0 1
    3 miesiące temu
  • Avatar
    pebid

    Świetny film, jak wejdzie chociaż 720 z dubinngieem, obejrzę jeszcze raz

    2 1
    3 miesiące temu
  • Avatar
    wojtek12344321

    @Amaru9292 w tej wersji są wstawione reklamy, synchro z napisami srt - brak :( trzeba poczekac na lepsza wersje

    0 1
    3 miesiące temu
  • Avatar
    Amaru9292

    jakość eng 720p czy moze ktoś cwany dodać napi pl skoro w wersji 360 p są

    1 1
    3 miesiące temu
  • Avatar
    Ramzesxxxx

    ale cos sie ociagaja

    0 2
    3 miesiące temu
  • Avatar
    Olek1268

    kurwa mać gdzie jest lepsza jakość ?

    1 3
    3 miesiące temu
  • Avatar
    lotnik0071

    kurwa, jest już czerwiec - gdzie jest ta super jakość?

    8 3
    4 miesiące temu
  • Avatar
    freedoom

    Zapomnieliście o "lodzie" - no to może mu robić non stop - chaaa

    2 3
    4 miesiące temu
  • Avatar
    seksiaczekxDDD

    Typo nie ma jak zaruchać xD

    1 3
    4 miesiące temu
  • Avatar
    seksiaczekxDDD

    no całują się, on jej dotyka i tak dalej, ale gdzie ma spocząć jego zacna parówa? xDDD

    1 3
    4 miesiące temu
  • Avatar
    Canon666

    Czy naprawdę musi być 100 napisów X1BET i jakiś Chińskich znaczków + adres strony? Ogólnie, dziwi Mnie że jeszcze żaden hakier klakier nie włamał się do tego X1BET i tego nie okradł i zamknął. Bo za te wszystkie chamskie ich reklamy jakie widzę, to gdybym mógł, pozwał bym chyba jego właściciela o zmarnowanie wielu godzin mego życia oraz uraz mózgu po przez lęki z obawy, że w kolejnym odcinku serialu lub filmie znów się pojawią...

    0 1
    4 miesiące temu
  • Avatar
    AdamowY

    Trzeba było iść do kina pajace a nie teraz narzekać, że jeszcze nie ma lepszej jakości :)

    4 5
    4 miesiące temu
  • Avatar
    Olek1268

    kurwa może ktos wstawic ta zajebana lepsza jakosć

    7 1
    4 miesiące temu
  • Avatar
    Olek1268

    co jest kurwa z ta jakoscia

    5 1
    4 miesiące temu
  • Avatar
    Ramzesxxxx

    Cholera kiedy bd lepsza kopia no to juz przeginka

    8 1
    5 miesięcy temu
  • Avatar
    LegenDHadeS

    co za tepy *** nagrywa i je popcorn OmG

    3 2
    5 miesięcy temu
  • Avatar
    freedoom

    Prawie dwa miesiące od premiery a my ciągle jesteśmy na etapie "cam" - chociaż prawdę mówiąc a raczej pisząc ten HDcam jest jak najbardziej do przyjęcia i nie polecam napisów, wrzuciłem i kilka zdań eng. padło ale bez napisów PL - chyba translator zawiódł - na teraz polecam dubbing (osobiście nie trawię ale na teraz jest do przyjęcia) - nic czekamy na normalną kopię - czekam na nawet w eng. bo z tym nie mam problemu. pozdrawiam

    3 1
    5 miesięcy temu
  • Avatar
    vego_77

    4/10 za efekty , chociaż lepszą wersja niż ta i bez tych chorych reklam w postaci napisów bet coś tam mile widziana

    0 1
    5 miesięcy temu
  • Avatar
    aic250222

    nienażarte bydle

    5 2
    6 miesięcy temu
  • Avatar
    kurczofa

    Jak można nagrywać film i żreć popcorn????? Masakra Film naprawdę przyjemny ale gościu musiał to popsuć :/ czekajcie na inna jakość

    2 3
    6 miesięcy temu
  • Avatar
    Kocisz

    nie da rady kurwa ogladac jak gosciu wpierdala ten popcorn cały czas

    2 2
    6 miesięcy temu
  • Avatar
    L3on00

    czekam na 720p

    5 1
    6 miesięcy temu
  • Avatar
    mario1994.94

    Czekajcie na lepszą jakość lub idźcie do kina.. aż, szkoda, że nie mogłem się powstrzymać przed oglądaniem. Jakość obrazu i dźwięku zepsuła mi pierwsze wrażenie, które i tak było bardzo dobre

    7 2
    6 miesięcy temu
  • Avatar
    kizak1232

    co za idiota pobiera film chuj wie skad zeby nagrac dialogi w polskim kinie i wkleic do takiej wersji.. -.-

    0 3
    6 miesięcy temu
  • Avatar
    metalowy123

    Głupia świnio mam nadzieje ze sie nawpierdalales

    6 2
    6 miesięcy temu
  • Avatar
    RadekPL

    Kurw......... Od 34 min Gosc który nagrywał film wpierdal......... chu....... wie co co bardzo przeszkadza bo nie słychać dialogu

    4 4
    6 miesięcy temu
  • Avatar
    fubaka

    Fajny ,nieortodoksyjny sifi

    0 3
    7 miesięcy temu
  • Avatar
    welszas

    Zamknąć kible bo śmierdzi.Techniczni, wizualni, inteligentni przebijcie się.Nie przesadzam? NIE DAJCIE SŁOWO NIE DAJCIE SŁOWO Wy co śmierdzicie.Jam jest ten co chce wiedzieć.

    0 11
    7 miesięcy temu
  • Avatar
    DarQ18

    głośniej było kurwa wpierdalać ten popcorn czy chuj wie co... -_- darujcie sobie komentarze typu nie narzekaj cebulaku , itp itd bo leje na to ciepłym moczem

    4 3
    7 miesięcy temu
  • Avatar
    FOX94

    dodana wersja w jakości 100 razy lepszej niż dotychczas bo HDTC

    0 1
    7 miesięcy temu
  • Avatar
    SHAGY

    Wszystko fajnie kochają się, całują ale ja mam jedno pytanie, gdzie ty chuja włożyć XD

    5 4
    7 miesięcy temu
  • Avatar
    Xdemon123

    Błagam 2 jak najszybciej

    1 1
    7 miesięcy temu
  • Avatar
    djbobo100200

    Oj czekam na 2 część heh. Super film Polecam :DD

    4 1
    7 miesięcy temu
  • Avatar
    Xdemon123

    Teraz xd

    1 1
    7 miesięcy temu
  • Avatar
    Seweryn85723

    Kiedy będzie dublig

    1 5
    7 miesięcy temu
  • Avatar
    marcikie

    pornola ? pornola to oglądam tylko w vr na wii w 4 k ...inaczej bez sensu :)

    2 3
    7 miesięcy temu
  • Avatar
    dyzio51958

    Widzę,że też poczekam.

    2 3
    7 miesięcy temu
  • Avatar
    Lost4400

    W takiej jakosci, to sie nawet pornola nie da ogladac xd

    4 3
    7 miesięcy temu
  • Avatar
    Seba76

    Nie marnujcie sobie świetnego filmu na taką kopię. To jest film idealny pod Imaxa. A i dubbing jest bardzo dobry.

    1 3
    7 miesięcy temu
  • Avatar
    L3on00

    Czekam na 720p i lektor najlepiej.

    2 2
    7 miesięcy temu
  • Avatar
    freedoom

    Z napisami oraz lepsza jakość - było by fajnie.

    2 2
    7 miesięcy temu
  • Avatar
    Sebina00

    Ciekawe kiedy wersja polska 👌🏻

    2 3
    7 miesięcy temu
  • Avatar
    stefan98

    kiedy jakis lektor czy cos bo z anglikem słabo

    2 5
    7 miesięcy temu
  • Avatar
    zikoo38

    fajny

    0 2
    7 miesięcy temu
  • Avatar
    Marcin1972

    mimo ze wyciął bym z niego kilka niepotrzebnych rzeczy to jednak z czystym sumieniem POLECAM

    4 5
    7 miesięcy temu
Akcja, Sci-fiPremiera: 2019
Oceń ten film:
4.7 / 5.0
Głosów: 278

Opis filmu:

Naukowiec ratuje kobietę-cyborga od zniszczenia.